Re: [WINNT] ?:Menedzer zadan - uparte sortowanie...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] ?:Menedzer zadan - uparte sortowanie...
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Fri, 10 Jul 2015 12:07:38 +0200

Uzytkownik "john Stuntman" <profesor.fir@gmail.com> napisal w wiadomosci f4679daf-f2c1-415b-a04e-250047cb08b1@googlegroups.com">news:f4679daf-f2c1-415b-a04e-250047cb08b1@googlegroups.com...
co do gier przegladarkowych to juz taka ich natura ze dosyc rozrzutnie gospoduraja pulami pamieci,
byc moze tez maja faktycznie o prosto bledy w kodzie

Ja mysle, ze programisci, piszac te gry, cierpia na syndrom psa/kota architekta (zwierze do wyboru), które chodzac po nim sraja na niego, gdzie pojawi sie klocek, tam staje budynek, gdzie naszczy, jeziorko, itd. Tak samo pewnie, tu rzucim kawalek kodu, tam "brosim", w rogu pierdutniem cus jeszcze i mamy flasz-apke. Mam wrazenie, ze nikt tego (porzadnie) nie testuje.

co do opery to i ja mam dziwne zachowania czasami opera (24)

Nieco leciwa! Juz jest 30...
Heh... niedlugo w numeracji przegoni Chrome i tym bardziej FF aka Fx-a.

(chyba po restarcie nie jestem pewien zmula mi 50% obciazenia, i chyba

Ona jest na silniku blizszym Chrome, uzywalbym, bo lepiej sobie radzi z renderingiem stron, ale zostala totalnie wykastrowana z opcji, których uzywam.

musze czekac z pol minuty nim cos przejdzie) - dziwny blad na ineczej
dosyc bezblednym stanie mojego systemu (xp), moze w nowszej wersjo zostanie poprawione :/

Na W10 tez tnie. Moze wersja 64bitowa zachowa sie inaczej, nie mam chwilowo jak sprawdzic...? Klasyczna Opera, czyli 12.xx potrafila popuscic pamieci, a ze bez pieluszki, to skutki rózne. Swego czasu przelecenie kilkunastu stron na Naszej Klasie, wstecz i naprzód, potrafilo Opere totalnie wypierniczyc. Do grania uzywam Bety 12.50, gdyz w 2 ostatnich oficjalnych klasycznych, czyli 12.16 i 12.17, zachodzilo zjawisko, które nazywam roboczo "odpinaniem sie interfejsu", a dzialo sie to zbyt czesto i nie zalezalo zbytnio od obciazenia. W 12.50 sa inne felery, ale przynajmniej interfejs sie nie odpina.

896510439 896126048 222478125 222478457 814605444