Re: [WINNT] ?:Menedżer zadań - uparte sortowanie...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] ?:Menedżer zadań - uparte sortowanie...
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 8 Jul 2015 05:47:31 +0200
Dnia Mon, 6 Jul 2015 21:13:19 +0200, ACMM-033 napisał(a):

> [...]
> jakim porządku jej sortowanie.
> Rzecz w tym, ze gram w kilka gier, które bardzo obciążają przeglądarkę, tak,
> ze flaszka się wywraca, a zanim się wywróci, to są pewne objawy. Najszybciej
> wtedy jest przeglądarkę zrestartować ubijając jej proces i po chwili
> uruchomić ją podobnie, daje to najlepsze i najszybsze efekty. Żeby znaleźć
> proces, dobrze mieć ułożoną listę wszystkich procesów, wtedy szybko można
> dojrzeć, gdzie pojechać kursorem i zadziałać. Jeśli zrestartuję po bożemu,
> to wtedy już zanim gra się do końca wczyta w oknie, już przeglądarka jest

Hmm. XP. Egh - kiedy to było. :D Ale z innej już mańki - a Process Explorera
i jego opcji podmiany domyślnego Task Managera, to już Waść może próbował?
Jak nie, to może warto by było?

Osobną opcją może być Sysinternals Suite i pskill.exe - dodać ścieżkę do
EXEca tego programu do zmiennej PATH, w razie potrzeby Windows+R, pskill
nazwaprocesu -f i pozamiatane.

Choć to dalej pudrowanie syfa, bo pytaniem jest, co aż bardzo tak flasha
wywracają. Jeżeli kilka gier na raz - no to może jedną na raz? A może po
prostu kod jes spieprzony, aktualizacji nie było i tak się będzeisz Waść
bawić ad mortem…

(ciach…)
> Z tym nie ma problemu, maszyna jest na tyle mocna (dwurdzeniowy 2.8 giga,
> pamięci 2 giga), że daje radę udźwigląć nawet kilka ciężkich startów naraz,
> to potrwa kilka.naście.dziesiąt sekund dłużej, cała historia.

Tej - ale dwurdzeniowe co? Bo jednak P4 z HT i 2,8 GHz w porównaniu z takim
Athlonem 64 X2 5600+ (realnie 2,7 GHz) to jednak… ten no… ten teges… Ty mu
zapodajesz flasha, który zasoby wciąga szybciej, niż Chrome czy Firefox ram.
Masz cokolwiek w tym kompie, co jest w stanie odciążyć GPU odnośnie
dekodowania flasha?

(ciach…)
> Mam pewne mgliste przypuszczenie, że Pan Chipset mógł maczać w tym palce,
> ale znaków nie zostawiał, a zachowuje się przyzwoicie. Dziennik Zdarzeń nic
> w temacie nie ujawnia.
> Tylko marzy mi się utrwalenie sortowania po określonej kolumnie w MZ. Albo
> zadanie tego w opcji, czego nie ma. Reszta jest dla mnie mało istotna i
> spytałem się bardziej z ciekawości, niż z poważnego powodu.

Użyj Process Explorera. AFAIR (zabij - nie mam 100-procentowej pewności)
dosyć ładnie kojarzył, co i jak ma mieć posortowane.

[ Ze wszystkich oszustów świata najlepiej sobie radzą politycy i księża,   ]
[ reszta to żałośni neofici.                            (CGC, pl.pregierz) ]