Re: [WINNT] ?:Menedżer zadań - uparte sortowanie...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] ?:Menedżer zadań - uparte sortowanie...
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Thu, 9 Jul 2015 11:45:16 +0200

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości 1cmblysyrqj27.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info">news:1cmblysyrqj27.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...
Hmm. XP. Egh - kiedy to było. :D Ale z innej już mańki - a Process Explorera

Nadal jest i wczoraj znów trenowałem SSD (musi na razie zostać u mnie) z kladzeniem poprawek. Ale zanim, to przełożony z Płyty Gigabyte chipsetu Intel, do AsRock chipsetu SiS, z 2.5 do 1 G, z proca Intel D925 pod Durona 1800, po prostu system wstał. I jedyny konflikt, to stery grafiki, reinstalacja rozwiązała problem. Czas startu 19 sekund, koniec ładowania 23. Po poprawkach ok. 25, koniec 30 sekund.

i jego opcji podmiany domyślnego Task Managera, to już Waść może próbował?
Jak nie, to może warto by było?

Próbowałem i nawet mi się podobał. Ale tu potrzebuję systemowego.

Osobną opcją może być Sysinternals Suite i pskill.exe - dodać ścieżkę do
EXEca tego programu do zmiennej PATH, w razie potrzeby Windows+R, pskill
nazwaprocesu -f i pozamiatane.

Zanim ubiję proces, muszę najpierw mieć podgląd na jego parametry życiowe, więc bez jakiegoś managera i tak się nie obędzie.

Choć to dalej pudrowanie syfa, bo pytaniem jest, co aż bardzo tak flasha
wywracają. Jeżeli kilka gier na raz - no to może jedną na raz? A może po

Gry na NK. Dało by się jedną naraz, ale już testowałem, to tylko opóźni nieuchronne. Pewnym remedium jest codzienne przeładowanie gry, codaje tyle, że opóźnia się zatkanie. Może przegladarka 64-bit i takowyż flasz, działały by sprawniej? Na razie nie da się, ale jest w planie.

prostu kod jes spieprzony, aktualizacji nie było i tak się będzeisz Waść
bawić ad mortem…

Trzeba przecierpieć. Z 4 gier (na raz aktywne 3) i tak zamierzam zejść do 2, a nawet jednej. Bo są do *.*. Ale, chcę je wykończyć w tzw. wielkim stylu, "po bożemu".

(ciach…)
Z tym nie ma problemu, maszyna jest na tyle mocna (dwurdzeniowy 2.8 giga,
pamięci 2 giga), że daje radę udźwigląć nawet kilka ciężkich startów naraz,
to potrwa kilka.naście.dziesiąt sekund dłużej, cała historia.

Tej - ale dwurdzeniowe co? Bo jednak P4 z HT i 2,8 GHz w porównaniu z takim
Athlonem 64 X2 5600+ (realnie 2,7 GHz) to jednak… ten no… ten teges… Ty mu

Intel Core 2 Duo T9600... to mówisz, że jest P4 z HT? Skoro tak mówisz, to chyba tak...

zapodajesz flasha, który zasoby wciąga szybciej, niż Chrome czy Firefox ram.
Masz cokolwiek w tym kompie, co jest w stanie odciążyć GPU odnośnie
dekodowania flasha?

Może i mam, Ale przed zmianą systemu w przyszłości, a może i całego komputera, na razie nie będę ruszać. Chyba, ze karta Nvidia Quadro FX770 ma jakieś możliwości, wiem, że ma CUDA, więc teoretycznie by mogła... ale to chyba w wyższych Szklarniach OIDP...?

Użyj Process Explorera. AFAIR (zabij - nie mam 100-procentowej pewności)
dosyć ładnie kojarzył, co i jak ma mieć posortowane.

Chętnie, bo to świetny program i korzystam z niego w trudniejszych sprawach. Ale jego układ mi niezbyt odpowiada, struktura drzewkowa męczy mi oczy. Badziewny MZ systemowy ma wygodniejsze dla moich oczu wyświetlanie wszystkiego, a w tym już moje oczy sobie szybko wyłapią, co potrzebują, jedyne czego potrzebuję, to znać pozycję na liście. A tak już strzelam w konkretne miejsce ekranu. Za długo by tłumaczyć, co to za zjawisko. W każdym razie, dam sobie jakoś radę i bez sortowania, tylko potrwa to nieco dłużej.

896510439 896126048 222478125 222478457 814605444