Re: [WINNT] ?:Menedżer zadań - uparte sortowanie...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] ?:Menedżer zadań - uparte sortowanie...
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Mon, 13 Jul 2015 16:54:24 -0700 (PDT)
W dniu poniedziałek, 13 lipca 2015 23:28:05 UTC+2 użytkownik ACMM-033 napisał:
> Użytkownik "john Stuntman" <profesor.fir@gmail.com> napisał w wiadomości
> ffedf87c-9916-4bb5-8839-d0b9531007a4@googlegroups.com">news:ffedf87c-9916-4bb5-8839-d0b9531007a4@googlegroups.com...

> Tak to się możemy licytować, że mam super-mercedesa, z silnikiem 1500KM i
> 400 mph, a ktoś powie, ze ma samolot 9000KM i 700 mph - zawsze znajdzie się
> coś szybszego. Zawsze pojęcie "mocny" jest pojęciem wsględnym, gdyż możemy
> zawsze znaleźć coś, co spowoduje, że maszyna będzie słaba.

odnosimy sie ze tak powiem do wspolczesnej
realnosci 'rynkowej' ;C (wliczajac 'rynek wtórny' uzywanych sprzetow ktore
mozesz kupic naprawde tanio) Komp z taśma ATA i 2 GB ramu nie jest dzis mocny
;< raczej jest to wrecz sprzet bardziej ze smietnika ;<

> Zastanawiająco tanio... Na ile pewna to pamięć? DDR2? 533, czy 800, albo
> szybsza? a potrzebuję 2x4 giga, co już na pewno 50 zyla kosztować nie
> będzie. DDR3 są tanie, ale mi nie wejdą...
> A i tak na razie muszę odpuścić, bo teraz to załatwiam naprawę telewizora
> LCD, w pierwszej kolejności...

z netu
Pamięć 4GB 5300F (2x2GB) DDR2 ECC 1950 2950 12 mcy   kup teraz 64,90 zł
i to jest chyba nowa (od kumpla uzywana jakos zwykle kupuje sie za pol ceny -
aczkolwiek nie znam sie na tym ja placilem o ile pamietam coś własnie jak
powyżej)
mam dwa kompy nowy haswell i stary core2duo, tu mowie o tym starym ktorego
paradoksalnie uzywam wiecej niz nowego (bo nowy nie ma włożonej porzadnej karty
graf. a z powodow niezalaznych niemoge w nim grzebac)
- cpu-z pokazuje ze w starym mam DDR2 400 MHz
ciekawe czy zauwazalna bylaby podmiana na jakas szybsza (teoretycznie ciekawe
bo uwazam ze nie ma sie co szczypac o takie duperele,
lepiej uzywac dobrze napisanych programow)