Re: [WINNT] ?:Menedżer zadań - uparte sortowanie...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] ?:Menedżer zadań - uparte sortowanie...
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Thu, 09 Jul 2015 12:09:45 +0200
W dniu 2015-07-09 o 11:45, ACMM-033 pisze:

zapodajesz flasha, który zasoby wciąga szybciej, niż Chrome czy Firefox ram.
Masz cokolwiek w tym kompie, co jest w stanie odciążyć GPU odnośnie
dekodowania flasha?

Może i mam, Ale przed zmianą systemu w przyszłości, a może i całego
komputera, na razie nie będę ruszać. Chyba, ze karta Nvidia Quadro FX770 ma
jakieś możliwości, wiem, że ma CUDA, więc teoretycznie by mogła... ale to
chyba w wyższych Szklarniach OIDP...?
To nie kwestia oprogramowania. Teoretycznie to każdy może napisać sterownik. Po co wspierać starocie (a staroć jest wtedy kiedy ostatni model schodzi z taśmy). Sterowniki od AMD i INTELa różnią się jak i sam sprzęt. Obie opcje dają możliwość użycia GPU.

Użyj Process Explorera. AFAIR (zabij - nie mam 100-procentowej pewności)
dosyć ładnie kojarzył, co i jak ma mieć posortowane.

Chętnie, bo to świetny program i korzystam z niego w trudniejszych sprawach.
Ale jego układ mi niezbyt odpowiada, struktura drzewkowa męczy mi oczy.
Badziewny MZ systemowy ma wygodniejsze dla moich oczu wyświetlanie
wszystkiego, a w tym już moje oczy sobie szybko wyłapią, co potrzebują,
jedyne czego potrzebuję, to znać pozycję na liście. A tak już strzelam w
konkretne miejsce ekranu. Za długo by tłumaczyć, co to za zjawisko.
W każdym razie, dam sobie jakoś radę i bez sortowania, tylko potrwa to nieco
dłużej.

Ja mam inne odczucia, chyba że wolisz "top" z ux'ów. Klikanie na nagłówkach kolumn chyba, aż tak nie boli :)
To strzelanie to lekka (bardzo lekka) przesada :)
Bowiem - jeśli coś jest określone, to myszka mi nie poleci :)

--
Artur