Re: [WINNT] ?:Menedżer zadań - uparte sortowanie...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] ?:Menedżer zadań - uparte sortowanie...
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Thu, 9 Jul 2015 16:19:59 -0700 (PDT)
W dniu czwartek, 9 lipca 2015 23:41:40 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

> A jak ustawisz mały limit na lokalne kopie plików, i te pliki usuniesz
> ręcznie - to też?
> Mały - to np. 100MB lub 50MB - musisz próbować.

nie bardzo rozumiem.. nie grzebalem dotad w opcjach opery tak ze nie wiem

ten blad przy restarcie wygladalby jakby na jakis deadlock (nie wiem czy te 50%
zucycia procesora nie znaczy np ze jeden rdzeń sie
zawiesil, a drugiego opera nie uzywa

rozwiazaniem jest skillowanie wszystkich stron w operze (bo ona otwiera
nadrzedny proces ten wlasnie ktory wisi na 50% zuzycia i procesy swoich stron)
po czym poczekanie z minute, wtedy okno (ktore wczesniej bylo na pasku zadan
ale sie nei odrysowywalo) sie odrysowywuje
trzeba przeladowac zakladki i dalej dzia ok

nie wiem co to jest nie mam sily nawet szukac w necie wczesniej tego nie bylo
ale od ktorejs wersji to jest (mecze sie z tym chyba gdzies tak od 3 mc)