Re: [WINNT] ?:Menedżer zadań - uparte sortowanie...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] ?:Menedżer zadań - uparte sortowanie...
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Thu, 9 Jul 2015 11:23:29 +0200

Użytkownik "Dominik & Co" <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:mnfsmr$bgl$1@node2.news.atman.pl...
Ja tam prosty człek jestem, ale skoro chodzi o zabicie procesu o znanej
nazwie, to nie prościej zrobić to skryptem podpiętym pod skrót klawiszowy?

Pewnie tak, w podobny nieco sposób - skrót na pulpicie - ubijałem usługę Windows Update (i takowoż ją przywracałem). Tyle, że ze skrótu nie miałbym podglądu w parametry życiowe usługi/procesu/etc, bo od tego też zależy, czy idzie on do ubicia, czy jeszcze musi się pomęczyć. Zresztą, to nie taki problem, może więcej ruchów, zaznaczam proces, klawisz DEL, zatwierdzam i nie ma. Przykładowo - Opera, jak dojdzie do 1.6 giga, to trzeba bezlitośnie ubić, bo za moment się posypie, lub zamrozi. Jak dojdzie do 1.5, to uważać, bo już flaszka zaczyna dziczeć, już wtedy ubijam. Czasem też proces pochłonie cały rdzeń procka i też trzeba ubić. Ze skryptu tego nie wyczaję, choć to rzeczywiście bardzo wygodne. Poza tym, czasem mogą chodzić naraz dwa progsy o tej samej nazwie, np. stara i nowa Opera... Dlatego w moim przypadku skrypt raczej odpada.

896510439 896126048 222478125 222478457 814605444