[WINNT] Duplikaty plików - jak usunąć?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Duplikaty plików - jak usunąć?
From: "Kacper" <.@.pl>
Date: Wed, 8 Jul 2015 10:01:13 +0200
Potrzebny jest mi prosty, najlepiej darmowy program,
który pozwalałby stworzyć listę plików o tej samej
zawartości występujących w różnych folderach
na danej partycji, a może nawet na wszystkich dyskach
w komputerze. Wtedy mógłbym ręcznie usunąć wszystkie
zdublowane wystąpienia.
W przeszłości, w pośpiechu, często zapisywałem kopie
nie danego pliku, ale całego folderu, w różnych miejscach,
z różną zmieniającą się zawartością i teraz nie tylko mam
okropny bałagan, ale przede wszystkim ogromną ilość
niepotrzebnie zajętego miejsca.
Chodzi mi o program działający pod Windows XP lub wyżej.

Będę bardzo wdzięczny za pomoc w tej sprawie,

Kacper