Re: [WINNT] polaczenie kablem cross

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] polaczenie kablem cross
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Sun, 30 Nov 2014 17:08:16 +0100
Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą john
Stuntman naskrobał(a):

> wtedy zaczelo lekko dzialac tj jak wylaczalem kompa z win7 to na xp
> pojawiala sie hmurka ze kabel odlaczony
> ucieszylo mnie to ale cholerstwo nadal nic wiecej nie widzialo -
> w win 7 nie ma tak jak w xp ze mam widoczne dwa polaczenia (czemu?) -
> zrestetowalem win7 i okazalo sie oto nagle ze win7 widzi foldery swoje
> (naboo) i xp (tatooine)

Żeby sprawdzić czy komputery siebie widzą w linii poleceń wpisz "ping
192.168.xxx.numer_drugiego_kompa" - bez cudzysłowu
W odpowiedzi otrzymasz abo komunikat ze zdalny komputer nie odpowiada albo
wartości dla odpowiedzi ze zdalnego komputera.

> ucieszyo mnie to, co prawda nie dziala w druga strone xp nie widzi Naboo ale
> juz nie jest zle, Pierwszy raz widze cos takiego wiec jest to dla mnie nowosc
> ale w sumie b fajne
Aby XP zobaczył katalogi i pliki z W7 powninieneś udostępnić na W7 jakiś
katalog i przydzielić do niego prawa np. do przeglądania. Ale najpierw
powinieneś utworzyć nowego użyszkodnika z nazwą i hasłem - może to być
użyszkodnik będący użytkownikiem pulpitu zdalnego, jak już to będziesz miał
to przy udostępnianiu katalogu nadajesz prawa do tego katalogu dla danego
użytkownika i już. Natomiast na komputerze z XP w lini poleceń wpisujesz
komendę "net use z: \\192.168.xxx.numer_kompa_W7\katalog_udostępniony
hasło_użytkownika \user:nazwa_użytkownika" w odpowiedzi powinien wypisac
czy zrealizowano czy nie powiązanie z katalogiem. Jesli takl to pod litera
Z: będziesz maił zdalny katalog z win7.

--
...:::WISKOLER:::...
Stirlitz z Plejshnerem szli ulicą i omawiali plan przyszłej operacji.