Re: [WINNT] polaczenie kablem cross

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] polaczenie kablem cross
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Sun, 30 Nov 2014 01:16:49 -0800 (PST)
W dniu niedziela, 30 listopada 2014 00:31:08 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:

> ale za to są gówniane rozmyte czcionki srantyaliasingi i gradienty
> i j. ławeczka we właściwościach sieci.
>
> ciesz się hehe :)
>

> - na obu kompach ustaw stałe ip
> - włącz udostępnianie plików i drukarek
> - włącz netbios
>

> komp1
> 192.168.1.101
> 255.255.255.0
>

> komp2
> 192.168.1.102
> 255.255.255.0
>

> bramy zostaw puste

tnx,

ps a jak sie wlacza netbios? wczesniej jak ustawialem stale ip to blyskawicznie
rozlaczalo mnie z netem (na modemie z playa (swoja droga nie wiedzialem ze jest
tak szybki 0.7 MB/s, gigabajt w 23 minuty)) - a chcialbym miec i internet i
polaczone kompy

ps a jak tam wczesniej kreatory pytaly czy mam ustawic mala siec z domenemi czy
bez domen to ktora?