Re: [WINNT] polaczenie kablem cross

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] polaczenie kablem cross
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sun, 30 Nov 2014 13:05:39 +0100
john Stuntman pisze tak:

> to w czerwonej ramce to jest wlaczanie czy to drugie "włacz" ?
> (zrobilem ta wlącz) ale co z tym problemem, ze jak ustawiam stale
> ip to natychmiastowo odcina mi modem do internetu?

nie pisałeś, że chcesz złapać dwie sroki na raz za ogony hehe
:)

Modem play (na usb domyślam się) to jest jedna droga w świat do
internetu. Karta sieciowa nr 1. Pamietaj że jest obecna tylko gdy jest
włożony modem. Bez modemu znika. Jej nie dotykasz.

A gniazdko RJ45 w laptopie to drugie oddzielne wyjście.
Karta sieciowa nr2 i w jej własciwosciach powinieneś dokonywać
ustawień.

Ale ty się narobisz, nawalczysz a i tak nie osiagniesz tego co chcesz
bo ty chcesz mieć funkcjonalnośc routera. No chyba że w imię nauki
chcesz potrenować ;)

--
Piter