Re: [WINNT] Jak odinstalować office 2007

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odinstalować office 2007
From: animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Sun, 30 Nov 2014 15:45:37 +0100
W dniu 2014-11-30 15:02, animka pisze:
W dniu 2014-11-28 21:18, artiun pisze:

Podczas uruchamiania np. Word'a z Office 2007 jest komunikat - Nastąpił
błąd! Ta fuknkcja nie działa prawidłowo (jaka?)... i dalej. Uruchamia się,
dostępne jest wszystko. Wsio było ok do czasu kiedy chciałem coś druknąć dla
siebie. Do tego czasu tworzyłem po prostu PDF'y z pomocą wirtualnej drukarki
PDFCreator i drukowałem np. z Foxit'a - częściej w takiej postaci oddawałem
klientowi (zachowanie marginesów, czcionek niezależnie od sprzętu i ustawień).
Drukarka zachowała się jak wierszówka, przeleciało migiem, kartka pusta.
Ok. Próba odinstalowania - Odinstalowanie nie zostało ukończone pomyślnie...

Oż.

Zainstalowałem Office 2003. On idzie jak burza, drukuje, problemów nie ma.
Jak pozbyć się tego 2007?

Piszę, czasem przepisuję prace i nie trzeba tu zaawansowanego DTP (ot trochę
tabel i wykresów).

Podpowie ktoś jak odinstalować 2007? (2003 było dla sprawdzenia, czy coś z
systemem się nie dzieje, z notatników (IDE) normalnie drukuje i drukował)

Zainstaluj Revoininstaller. To co wskażesz to odinstaluje. Łącznie z
wpisami w rejestrze.
Ten program mam zawsze na dysku, bo jest bardzo przydarny.
Potem zainstaluj Libre Office PL. Moim zdaniem pakiet lepszy od tego
całego Office Microsoftowego.

Przepraszam za literówkę!
REVOUNINSTALLER miało być.
Program w języku polskim.