Re: [WINNT] polaczenie kablem cross

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] polaczenie kablem cross
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Sun, 30 Nov 2014 04:07:38 -0800 (PST)
W dniu niedziela, 30 listopada 2014 11:56:12 UTC+1 użytkownik
...:::WISKOLER:::... napisał:
> Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą john
> Stuntman naskrobał(a):

> Musi działać, terowniki do karty sieciowej oczywiście są potrzebne, ale
> jeżeli windows tę kartę zainstalował i karta jest widziana w systemie to
> znaczy że działa.
> Jeśli ustawisz na sztywno adresy z przedziału 192.168.xxx.xxx to nie
> bedziesz miał wyjścia na komputerach w świat czyli do internetu ponieważ to
> sa adresy nierutowalne (cokolwiek dla ciebie miałoby znaczyć).
> Jeśli chcesz mieć internet i jednoczesnie aby komputery się widziały to
> [...]

po napisaniu tego co wczesniej (o tym ew braku sterownika) zorientowalem sie w
podstawowym fakcie ze moje polaczenie do modemu i to drugie polaczenie przez
kabel to powinny byc dwa polaczenia [!]
to zwykle (tj nie to przez modem) nie chcialo sie dodac, faktycznie znalazlem
jakis driver i dopiero sie udalo uzyskac dwa

wtedy zaczelo lekko dzialac tj jak wylaczalem kompa z win7 to na xp pojawiala
sie hmurka ze kabel odlaczony
ucieszylo mnie to ale cholerstwo nadal nic wiecej nie widzialo - w win 7 nie ma
tak jak w xp ze mam widoczne dwa polaczenia (czemu?) - zrestetowalem win7 i
okazalo sie oto nagle ze win7 widzi foldery swoje (naboo) i xp (tatooine)

ucieszyo mnie to, co prawda nie dziala w druga strone xp nie widzi Naboo ale
juz nie jest zle, Pierwszy raz widze cos takiego wiec jest to dla mnie nowosc
ale w sumie b fajne

rozpatrze sie z pold nia w tym co dziala i w tym co nie dziala, a pozniej
zaobacze czy nie da sie udostepnic jednemu tego netu z playa w drugim lub
calych dyskow.. da sie?

polaczenie mostkowe you say?