Re: [WINNT] polaczenie kablem cross

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] polaczenie kablem cross
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Sun, 30 Nov 2014 11:56:11 +0100
Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą john
Stuntman naskrobał(a):

> nie dziala , ps aktualnie zaczalem podejrzewac ze nie mam "sterownika do
> karty sieciowej" jako ze z 2 miesiace temu mialem wirusa sality byl format i
> instalowanie sterownikow z netu 9do grafiki i do audio)

Musi działać, terowniki do karty sieciowej oczywiście są potrzebne, ale
jeżeli windows tę kartę zainstalował i karta jest widziana w systemie to
znaczy że działa.
Jeśli ustawisz na sztywno adresy z przedziału 192.168.xxx.xxx to nie
bedziesz miał wyjścia na komputerach w świat czyli do internetu ponieważ to
sa adresy nierutowalne (cokolwiek dla ciebie miałoby znaczyć).
Jeśli chcesz mieć internet i jednoczesnie aby komputery się widziały to
muszisz mieć albo router albo drugą kartę sieciową w jednym z komputerów
 - połączyć to wszystko i skonfigurować połączenie mostkowe i powinno
działać, ale to jest masa grzebania w opcjach i wątpię byś sobie poradził.
Dla ciebie najlepszym rozwiązaniem byłoby zakupienie jakiegoś routerka,
spięcie obu kompów do niego.
--
...:::WISKOLER:::...
Podczas uroczystej akademii w dniu urodzin Hitlera dostarczono Stirlitzowi