Re: [WINNT] polaczenie kablem cross

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] polaczenie kablem cross
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Sun, 30 Nov 2014 17:52:42 +0100
Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą john
Stuntman naskrobał(a):

> w win 7 jest tam duzo pisane o tych grupach domowych - powinienem tam ustawic
> na ta grupe domowa czy nie? (czy razej publiczna?)
>
> (jest tam chyba napisane ze do niej mozna dodac inny komp z win7 a chyba nie
> z xp)
>
> teraz jest (o ile znowu sie nie zchrzanilo bo cos sie chraznilo ale moze i
> nie) tak ze win7 widzi foldery z xp i tu chyba wszystko dziala a w druga
> strone moge dodawac foldery ale nie moge do nich wchodzic (cos sugeruje ze to
> byc moze brak uprawnien ale wszedzie powybieralem opcje bez hasel itd itd) -
> [...]

Powyżej masz to szczegółowo opisane. Jeśli chcesz udostępnić w w7 katalog
to musisz mieć stworzonego użytkownika a tn musi mieć hasło. W trakcie
udostępniania wskazujesz dla kogo ma być udostępniony ten katalog, a potem
w zabezpieczeniach również dodajesz tego użytkownika i nadajesz mu praw do
katalogu. Jesla ma tylko przeglądac i czytać to niczewgo nie zmienaisz w
prawach, tylko mu je nadajesz, jeśla ma również zmieniać pliki i wgrywać
nowe do katalogu to musi mieć uprawnienia do takich operacji.
A co do grup w w7, stwórz grupę domową z udostępnianiem plików, katalogów i
drukarek.
--
...:::WISKOLER:::...
Gestapo obstawiło wszystkie wyjścia, ale Stirlitz je przechytrzył. Uciekł