Re: [WINNT] polaczenie kablem cross

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] polaczenie kablem cross
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Sun, 30 Nov 2014 08:32:12 -0800 (PST)
W dniu niedziela, 30 listopada 2014 17:08:18 UTC+1 użytkownik
...:::WISKOLER:::... napisał:
> Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą john
> Stuntman naskrobał(a):

> Żeby sprawdzić czy komputery siebie widzą w linii poleceń wpisz "ping
> 192.168.xxx.numer_drugiego_kompa" - bez cudzysłowu
> W odpowiedzi otrzymasz abo komunikat ze zdalny komputer nie odpowiada albo
> wartości dla odpowiedzi ze zdalnego komputera.

> Aby XP zobaczył katalogi i pliki z W7 powninieneś udostępnić na W7 jakiś
> katalog i przydzielić do niego prawa np. do przeglądania. Ale najpierw
> powinieneś utworzyć nowego użyszkodnika z nazwą i hasłem - może to być
> [...]
w win 7 jest tam duzo pisane o tych grupach domowych - powinienem tam ustawic
na ta grupe domowa czy nie? (czy razej publiczna?)

(jest tam chyba napisane ze do niej mozna dodac inny komp z win7 a chyba nie z
xp)

teraz jest (o ile znowu sie nie zchrzanilo bo cos sie chraznilo ale moze i nie)
tak ze win7 widzi foldery z xp i tu chyba wszystko dziala a w druga strone moge
dodawac foldery ale nie moge do nich wchodzic (cos sugeruje ze to byc moze brak
uprawnien ale wszedzie powybieralem opcje bez hasel itd itd) - za wyjatkiem
domyslnego jakiegos tam users ktory chyba dziala
- co konkretnie trzebby ustawic by te foldery mogl zobaczyc? (znowu mnie to
troche wpienia bo dzial ajakby w polowie)