Re: [WINNT] Windows 9 - menu start

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 9 - menu start
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sun, 21 Sep 2014 00:04:08 +0200

Użytkownik "R.e.m.e.K" <pcisdead@wirtualnapolskaPOPRAWNAWP.pl> napisał w wiadomości news:5418b923$0$2378$65785112@news.neostrada.pl...
Moze po prostu nie kumasz jak to dziala? Win7 jak ma dostepny ram to z niego
KORZYSTA. Np. robi wielkie bufory dyskowe. Gdy zas RAM jest potrzebny do

Po co aż tak? Co to ja, serwer jestem w dużej firmie? Mrygnę sobie raz na jakiś czas lampką i buforów mogo by nawet niekiedy nie być.

innych zadan bufory sa redukowane.

Np. do obróbki multimediów, gdzie właśnie takowe były by potrzebne. To tylko głupi komputer, bez cienia jakiejkolwiek inteligencji, poza tzw. sztuczną, czyki w sumie algorytmami matematycznymi.

Wolisz 4 GB ramu, ktore system zajmuje w 3% i sie cieszyc, ze masz 97% RAMu
NIEWWYKORZYSTANE?

Wolę, aby komp był gotów do pełnienia zadań, bez dodatkowych ruchów z tym związanych.

Przemysl to zamiast tworzyc teorie spiskowe lub moze poczytaj o tym.
http://snap.ashampoo.com/uploads/2014-09-17/h9upW0An.png

Przypomina mi to rozważanie o względności minuty - zależy, po której stronie drzwi do klopa się jest... Do niczego nie piję, tak mi się skojarzyło. Za dużymi buforami idą też zagrożenia - wynikłe choćby z padnięcia któregoś z modułów pamięci (co nie zawsze Memtest wykryje). Nagły pad zasilania - i już, 6 giga leci się pieścić. ITD. ITP.
Tak więc, dyplomatycznie - ma to swoje zarówno zady i walety.
(nie poprawiać, rozmyślnie przestawiłem litery)
(heh... a kiedyś bufor miałem 8MB i wszystko chodziło gładko i płynnie... "o tempora, o mores")

PS. Muszę odsunąć chwilowo dyskusję, toczy mnie jakaś mała infekcyjka i chodzę nieco jak przytruty...
--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.