Re: [WINNT] Windows 9 - menu start

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 9 - menu start
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Tue, 16 Sep 2014 18:00:49 +0200

Użytkownik "mr misio de grizzly" <mrmisiodegrizzly-news@termo-i-pile.com> napisał w wiadomości news:lv7h02$uee$1@node1.news.atman.pl...
Wyscieg juz sie zaczal. Linuxy w wersjach 14 czy nawet 17 (mint) lub 20 (Fedora).

To 14 to chociaż od roku i miesiąca wzięte, jak Ubuntu, to jeszcze przejdzie. A dalej - to mi się z dawnych czasów przypomina, gdy inflacja w .pl była cokolwiek większa, a przed denominacją było, chyba z jakiegoś kabaretu usługa "dolarynka" na wzór zegarynki. Po zadzwonieniu miało gadać 622, 623, 624, 625, 626... po tyle +- były zielone wówczas, a postęp podawanej wartości miał zobrazować wzrost cen tychże...

A windows marne 8.1

Obawiam sie, ze jak Win 9 wystartuje, to kazda aktualizacja to bedzie +1 do wersji, w ten sposob do 2016 przegonią wszystkie osy konkurencyjne, i bedzie windows 666

Z samego piekła... pewnie będzie "Windows Hell" :P Do uruchomienia Notatnika trzeba będzie klastra SPARC-ów, do uruchomienia Pasjansa 2 takich klastrów, a już nie ośmielam się myśleć, co będzie potrzebne do uruchomienia np. Wiedźmina... Oczywiście, Notatnik zajmie "zaledwie" 3 GB pamięci, Pasjans pewnie ok. 5 GB, a Wiedźmina będize musiało dźwigać conajmniej 128 giga...

Ja chcę w tym momencie uniknąć rozstrzygania wyższości jednych świąt nad
drugimi, ale jeśli to będzie szło w kierunku, że mój PD925 z 3GHz i 2.5G
RAM będzie ledwo zipiał przy uruchomionym li tylko Pasjansie, to ja

Ogolnie co do wydajnosci 8.x to ja nie mam zastrzerzen, pierunsko szybki ten system jest.

Ja też nie mam zastrzeżeń. Nawet W7 uważam za szybszy niż XP. Tylko, jeśli on na starcie zajmuje 1GB (dokładniej, na czyściutkiej instalce z fabrycznej płyty zajął ok. 950MB), to ja zaczynam w pewne rzeczy powątpiewać. Na co on tego tyle potrzebuje SAUTE? Nawet Ubuntu obecnie bez 512MB nie warto podchodzić, a nawet o tym myśleć. Mści się, że pamięci są względnie tanie, to się nie oszczędza. Zrozumiałbym, gdyby to było jakoś uzasadnione konkretnie... Wyścig szczurów? Tylko do czego, co jest celem?

tylko czekam, aż zajdzie to na jakieś bagna i się utopi, wiedzione
błędnym ognikiem :P Bajer bajera bajerem popędza, po kiego wała? NT4 na
2x233MMX 128M RAM zapylał mi szybciej... Zresztą, już nie tylko M$
choruje na rozbuchanie... Cóż na to poradzić...

Kubuntu czyli KDE idzie w ta strone. Ale mozna nie miec KDE ;)

Mnie wsio rawno, co tam będzie siedzieć, może to być nawet Teściowa Wuja Waldka, byle to chodziło, za dużo nie ważyło i robiło to, czego oczekuję. Jeśli potrzebuję tylko przeglądarki WWW, klienta email i news, GG załatwię też przeglądarką, jakiś prosty edytor tekstu (większe sprawy i tak łoję na innym kompie), to po co mi reszta? Która zamula gorzej, niż Avast ciągnący aktualizację bazy... (bo bez tego Avasta "nie słyszę").

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.