Re: [WINNT] Windows 9 - menu start

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 9 - menu start
From: "R.e.m.e.K" <pcisdead@wirtualnapolskaPOPRAWNAWP.pl>
Date: Wed, 17 Sep 2014 00:26:42 +0200
Dnia Tue, 16 Sep 2014 18:00:49 +0200, ACMM-033 napisał(a):

> Ja też nie mam zastrzeżeń. Nawet W7 uważam za szybszy niż XP. Tylko, jeśli
> on na starcie zajmuje 1GB (dokładniej, na czyściutkiej instalce z fabrycznej
> płyty zajął ok. 950MB), to ja zaczynam w pewne rzeczy powątpiewać. Na co on
> tego tyle potrzebuje SAUTE?

Moze po prostu nie kumasz jak to dziala? Win7 jak ma dostepny ram to z niego
KORZYSTA. Np. robi wielkie bufory dyskowe. Gdy zas RAM jest potrzebny do
innych zadan bufory sa redukowane.
Wolisz 4 GB ramu, ktore system zajmuje w 3% i sie cieszyc, ze masz 97% RAMu
NIEWWYKORZYSTANE?
Przemysl to zamiast tworzyc teorie spiskowe lub moze poczytaj o tym.

http://snap.ashampoo.com/uploads/2014-09-17/h9upW0An.png

--
pozdro
R.e.m.e.K