Re: [WINNT] Windows 9 - menu start

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 9 - menu start
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Mon, 15 Sep 2014 18:05:37 +0200

Użytkownik "mr misio de grizzly" <mrmisiodegrizzly-news@termo-i-pile.com> napisał w wiadomości news:lv4ipj$oah$1@node1.news.atman.pl...
https://www.youtube.com/watch?v=--wgAsHWNRE

No dobra :)

Wyglada na to, ze nie ma co czekac na Win9 - takie menu to se moga gdzies wsadzic, w sensie, ze obecne aplikacje "symulujace" menu start na Win 8.x dzialaja sprawnie i nie pokazuja kafelkowych apek.

Nie wiem, jak Wam, ale mnie się to skojarzyło (i nie wiem, czemu tak... może z powodu rozdzielczości, w jakiej to obejrzałem? Na tyle mi pozwalała nikła wydajność laptopa...) z Windows 1.cośtam, gdzie te nibyokienka, to były takie toporne klocki. Powrót do dawnych czasów? :)

Wirtualne pulpity tez nie przemawiaja do mnie na tyle, zeby zmieniac Win 8 na Win 9.

Ja tam z pewnego systemu podmieniam w swoim XP 3 pliczki i mam też coś w podobie...

Na chwile obecna Win 9 uzytkownikowi Win 8 nie daje nic, co byloby na tyle istotne, by znow zmieniac system.

Jeśli to ma być rzeczywiście różnica głównie wizualna, to znaczy, że sporo pary poszło w gwizdek... Może nie mieli jeszcze gotowego, ale ugięli się pod ogniem krytyki i poszli śladem nowej Opery/Fx-a/Chrome, pędząc numeracjami wydań jak sprinter na olimpiadzie...? Przefarbowując "stare" i "macie ludkowie cud-mniud-fulwypas funkiel nówkie nie śmigane"...?

Microsoft "dojebal" rozdrobnieniem wydan Windowsa. Beda miec wielki problem. Bo userzy Win 8 zapewne nie rzuca sie szturmem na Win 9.

Jako żywo w przypowieści, nie pamiętam dokładnie, chyba z książki "Gelsomino w kraju kłamczuchów" (C) Gianni Rodari, gdzie poruszony był temat (bohaterowie nie byli jeszcze u celu podróży) głodującego ludu, gdzie durny władca miast dać ludziom jeść, usiłował ich zabawiać nowymi bajerami typu baloniki, krauzele, sztuczne ognie (chyba...), co rusz wymyślając nowe pierdulamento, ale o nakarmieniu ludu nie pomyślał...

Bledem bylo wydanie Win bez menu start i ze zmuszaniem do kafelków.

Na błędność stawiałbym brak dania użytkownikowi możliwości wyboru, czy ma kompa z ekranem dotykowym, czy myszowym...

Jeszcze wiekszym jest rozdrobnienie "dystrybucji". Bedzie im sie to wielka czkwawka odbijac jeszcze przez wiele lat.

Ja się bardziej obawiam, że pójdą w niezależne i takowoż niekompatybilne interfejsy, co poskutkować mogło by komunikatem "Program nie działa z interfejsem 'Pierdu-pierdu', aby uruchomić program, zainstaluj interfejs 'Fiu-bździu-goła-dupa'..." Aby było śmieszniej, wcale się nie zdziwię, gdy się okaże, że aby zainstalować "Fiu-bździu-goła-dupa" trzeba będzie odinstalować "pierdu-pierdu", przy okazji przeobracając przynajmniej gigabajt na zmianę wszelakich, szczególnie zbędnych, bajerów i rozpieprzając programy, które pójdą tylko pod "Pierdu-pierdu"... Gdzie jeszcze śmieszniej, ponowna jego instalacja nie ożywi z powrotem tych progsów i trzeba je będzie jeszcze raz ten-tego...

Obym się mylił... Hmm... a może to jest jakiś ukryty spisek, mający na celu wkurwienie userów i spowodowanie, aby zainstalowali Jedynie Słuszny system, a jaki to sys będzie, zgadujmy :P

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.