Re: [WINNT] Windows 9 - menu start

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 9 - menu start
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sun, 21 Sep 2014 00:18:46 +0200

Użytkownik "mr misio de grizzly" <mrmisiodegrizzly-news@termo-i-pile.com> napisał w wiadomości news:lv9dtt$u30$1@node1.news.atman.pl...
(XP)
Co widac po statystykach ilosci maszyn ciagle go uzywajacych. Tu "problemem" dla MS jest to, ze "uzytkownicy nie kupili nowego cudnego windowsa nawet pod grazba luk w bezpieczenstwie"

Ja tam mam zaktualizowany (o tyle o ile) system, z dodatkiem AV skanującym on&realtime, nie łażę po gołopizdnych stronach, nie otwieram nieznanych zalączników (a znane skanuję AV - i bywa, że zapyszczy i odrzuci), ogólnie, jestem raczej ostrożny, więc myślę, że ze swym XP będę bezpieczniejszy, niż gościu, mający 8.1, trzy zapory, dwa AV (załóżmy, że można), ale walący po wszelkich warezach, crackach, gołych pochwach, dziwkach, wiagrze, ruchaniu, otwierający wszystkie nadeszłe załączniki i każdy plik w nich, bezmyślnie instalujący wszystko, co mu w łapę wpadnie (a jak się "cudownie" po takim czymś sprząta...), itd...

W7 w 2015 także będzie mniejszym problemem bo
przejdzie do extended supportu.

Albo dopiero w 2017 :> I ciagnac sie bedzie do 2022 ;)

Czas pokaże. "...przez lud i DLA LUDU".

Nie byłbyś. Co więcej nie byłoby Cię stać nawet gdybyś chciał.

Chyba piszemy o czyms innym.

Ponownie mi się przypomniały Igrzyska Olimpijskie 2008 Pekin. Już była na rynku Vista, dostatecznie ugruntowana. A ci głupi Chińczycy, odrzucili taki wspaniały system i zostali przy tym pokracznym (pierwszy XP rzeczywiście taki był - opinia znajomego admina, mającego Szklarnię w małym paluszku, znajomy trochę mocniej się wyraził, w jednym z języków romańskich, ale ze względu na mogące czytać dzieci, nie przytoczę jego wypowiedzi) :)) XP, ale buce, nie chcieli takiej wspaniałej nowoczesnościiii... Chodziło o system do obsługi Igrzysk.

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.