Re: [WINNT] Windows 9 - menu start

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 9 - menu start
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: 16 Sep 2014 12:00:03 GMT
mr misio de grizzly <mrmisiodegrizzly-news@termo-i-pile.com> wrote:

> Boo nie zaśmieca widoku dla kogoś, kto nie uzywa kafelkóœ, bo ich
> egzystencja na desktopie jest nieistotna.

Trolujesz bo nie wierzę że masz IQ doniczki. Z faktu że większość niszy
użytkowników tradycyjnego pulpitu nie używa z różnych powodów aplikacji
modern w żaden sposób nie wynika że te aplikacje są nieistotne.

> I pewnie dlatego dodają sobie problemow ;)

Dlaczego? XP już odpadło. W7 w 2015 także będzie mniejszym problemem bo
przejdzie do extended supportu.

> Oświec mnie jak ;0

Dla całego ekosystemu lepiej jest gdy mniej ludzi używa starsze
produkty. Przez udział XP cały ekosystem Windows stał w miejscu co w
praktyce oznaczało cofanie się. Nowe api nie zdobywały popularności
przez co developerzy odeszli na inne platformy, na których łatwiej się
programuje i dzięki rozwojowi platformy są zyski. Dobrze to widać w
niszowych zastosowaniach. Gdy Google wyłączyło Readera na twój ukochany
desktop ztcw nie powstał żaden czytnik rss synchronizujący się z
Feedly lub Newsblurem. A sztandarowa aplikacja FeedDemon została
porzucona. Podobnie jest w innych niszach.

> A widzisz, a ja byłbym skłonny zapłacić dodatkowo co kilka lat kwote
> wartości XP, żebym nie musiał zmieniać systemu (bo koniec z aktualizacjami).

> Moglem być żyłą złota dla MS z moimi kilkoma XP-kami ;)

Nie byłbyś. Co więcej nie byłoby Cię stać nawet gdybyś chciał.

--
Piotr Borkowski