Re: [WINNT] sp3 w kawalkach

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] sp3 w kawalkach
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 17 Sep 2014 00:01:30 +0200
Dnia Tue, 16 Sep 2014 04:38:11 -0700 (PDT), john Stuntman napisał(a):

> ogolenie przy instalowaniu kompa faktycznie fajnie jest miec dostep do
> netu - nigdy nie bylem mocny w necie (net byl zawsze moja slaba strona
> mozna by rzec) a ostatnio nawet nabralem jakiegos takiego oldschoolowego
> hackierskiego ducha - dobrze jest tez znac internalsy by moc cos dobrze
> zdiagnozowac
>
> sterowniki do netu? ogolnie u mnie (ja ciagne net z fona przz kabel usb)
> wystarczy zainstalowac w moim wypadku htc sync setup 3.3 i od razu laczy
>
> wogole jakie sterowniki nalezy zainstalowac na nowym windows xp? na
> [...]

Zainstalować należy drivery do wszelkich urządzeń, które masz w komputerze -
niezależnie od tego, czy to Windows XP, czy inny. :) Część z nich instalator
systemu może mieć, ale wcale nie musi.* Część z nich może mieć też
ograniczoną funkcjonalność.

Jak chcesz sprawdzić, jakie faktycznie masz urządzenia w kompie, to dobrze w
tej roli sprawdza się np. HWiNFO (darmowe narzędzie).

IMVHO przed reinstalacją należy zaciągnąć sobie porcję driverów potrzebnych
dla danej konfiguracji. :) Tak samo update'y - można również użyć np. WSUS
Offline Updater (stosowałem na XP z postawionym Office - sprawdził się). :D

[ Kawaler i żonaty mężczyzna mają jedną wspólną cechę. Obaj myślą, że ten  ]
[ drugi częściej ciupcia.                               (Filip Czechowski) ]

* Bierz np. pod uwagę, ile lat ma instalator XP i fakt, że Microsoft nigdy
bazy driverów w instalatorze nie uaktualnił (bo to taki problem wydając
płyty z XP z SP3 wpierdzielić tam bazę driverów choćby do chipsetów płyt
głównych i kontrolerów dysków SATA działających w trybie AHCI czy RAID).