Re: [WINNT] Małe update - Re: Windows 7 chce się wysrać? (Pendrive - nie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Małe update - Re: Windows 7 chce się wysrać? (Pendrive - nie jest zły)
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Mon, 16 Dec 2013 20:17:13 +0100

Użytkownik "ACMM-033" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości news:l8k6jn$tub$1@node1.news.atman.pl...

Sprawdź jeszcze jakie masz sterowniki do USB - spróbuj może je

Jak będę miał możliwość, pogonię temat, najpierw uzupełnienie przerwanej instalacji. Potem kombinacja z czyszczeniem, oraz dalsze młotkowanie.

Nici z prób. Podstawiłem pliki instalacyjne do jakiegoś katalogu, kopiując je w trybie awaryjnym, a następnie stamtąd uruchamiając normalnie, nie poszło, pyszczy o prawa admina, to samo w trybie normalnym, też pyszczy o admina. Spróbowałem KonBoot-em, nie zadziałało (W7-64), Kon startuje, system ładuje, ale tak samo żąda hasła. Mam co prawda programy do resetowania hasła, ale tego nie zamierzam robić, niektóre chyba mają możliwość edycji, ale jak wspomniałem, nie chcę tam nic zmieniać. Bez pewności, że program edycyjny nie uszkodzi hasła, nie ruszę NIC. Spróbuję jeszcze porzeźbić, czy w ogóle cokolwiek się zainstalowało, czy cokolwiek jest do zrobienia, czy jeśli coś wlazło, czy da się usunąć (pliki fizycznie mogę wywalić w najgorszym razie z Mini-XP), tylko tu znowu, czy usunięcie nie rozwali czegoś w systemie, np. gdyby chciał odwołać sie do mimowolnie założonego pliku i nie mając go, czy nie wyburaczy się? Bo bywa tak po takich manipulacjach. Pomacam jeszcze z wolna i z ostrożna, mógłbym więcej, gdyby się udało jednak wleźć na tego admina, lub chociaż chwilowo podbić prawa użytkownika do odpowiedniego poziomu, wtedy nie musiałbym np. cudować z "manipulacją między wierszami". Gdyby jakoś dało się odciągnąć to hasło, to też było by łatwiej. Próba słownikowa zawiodła... (za mała baza) :)

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.