Re: [WINNT] Małe update - Re: Windows 7 chce się wysrać? (Pendrive - nie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Małe update - Re: Windows 7 chce się wysrać? (Pendrive - nie jest zły)
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Wed, 18 Dec 2013 00:32:52 +0100

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości news:1m3xh0ml72nny$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...
Jednak się nie myliłem. The question is: dlaczego do ciężkiej cholery
problemu nie rozwiązuje admin, który to stanowisko ma pod opieką?

Nie wiem, kto nim jest. A problem jest na tyle jednak marginalny, że nie chcę tego zbyt mocno podnosić. Wsadzony inny pędrak wciągnął się bez problemów. Przejrzałem pliki, chyba jednak się nic nie zainstalowało, a rzecz legnie na próbie odczytu napędu CD-USB - pędrak-modem jest po włożeniu (pomijając funkcje modemu) jako napęd CD z programem, oraz pendrive. Ten pierwszy pojawia się jako litera, a potem można zapomnieć o wejściu. ESET daje radę zrobić skan pena chyba dlatego, ze OIMW, AV dostają się do napędów ciut inną drogą. Na razie chyba zawieszę temat do momentu, aż podobną sprawę przećwiczę na własnej maszynie. Jakby co, to pozostaje tryb awaryjny, w którym wszystko chodzi. W międzyczasie popróbuję delikatnie macać, na razie ugrzęzło, ale tragicznie nie jest. Temat powolutku się uściśla, czasu mam na szczęście sporo, choć dziennie niezbyt wiele. Ale to czas dla mnie, nie uda się, inaczej podziałam. Reszta bangla.

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.