Re: [WINNT] Windows 7 chce się wysrać? (Pendrive - nie jest zły)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 7 chce się wysrać? (Pendrive - nie jest zły)
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 11 Dec 2013 21:12:06 +0100
W dniu 2013-12-11 02:05, BQB pisze:
W dniu 2013-12-11 01:31, ACMM-033 pisze:

Nie wiem, czy da się to potraktować np. Kon-Bootem (wypróbuję), czy
czegoś nie popsuję takim włamem, czy w ogóle da się włamać? W7-64, czy
przyjmie...? (nie chcę zniszczyć hasła admina, nie znam go, w tym rzecz,
najlepiej, jakby udało się je poznać i dalej już logować się normalnie,
bez włamów)

Ale po co się włamywać, zmień poprostu hasło admina na inne. Google Ci
pomoże, przepisów jest pełno.

Przeoczyłeś to:

W dniu 2013-12-11 01:31, ACMM-033 pisze:
> przyjmie...? (nie chcę zniszczyć hasła admina, nie znam go, w tym

Jeśli masz zwykłego użytkownika, można go też "upgradować" do admina jednym z narzędzi z Hirensa - zachowując w ten sposób hasło admina.

Ale jeśli user nie zna hasła admina - to po co mu taki admin? ;)
Wtedy rzeczywiście można zresetować hasło admina bez konsekwencji. Chyba, że jest to sprzęt firmowy, w takim układzie lepiej nie łamać admina.

--
Pozdrawiam.

Adam.