Re: [WINNT] Windows 7 chce się wysrać? (Pendrive - nie jest zły)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 7 chce się wysrać? (Pendrive - nie jest zły)
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Wed, 11 Dec 2013 01:31:52 +0100

Użytkownik "Adam" <a.g@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:l86s5n$cbg$1@usenet.news.interia.pl...
Specyzuj:

problem jest _tylko_ po włożeniu pendrive, czy też problem jest zarówno po włożeniu pendrive, jak i po włożeniu modemu.

Nie ma znaczenia, jak zresztą od razu, w tym samym nawiasie zaznaczyłem.
Modem ten zawiera pena, o pamięci takiej, jak włożona karta Micro-SD.

Jeśli problem zarówno z pendrive jak i z modemem:
E3131 (nie znam go) ma złącze SD. Czy w złączu jest jakaś karta? Wtedy modem "robi" też za pendrajwa.

Bez karty robi za pena bez nośnika, ale to mało ważne.

Czy włożenie samego modemu (z wyjętą kartą SD) powoduje problem?

Się okazało po kolejnych badaniach, ze zabawa z penisem nie warunkuje jedyności zdarzenia, tzn. że dzieje się to głównie, ale nie tylko po włożeniu pena. Także włożenie płyty do napędu CD i przejście na nią w Eksploratorze, spowodowało taki sam problem, tak, jakby zejście z aktualnego woluminu powodowało ten problem. Powrót na C: czasem wczyta od razu, czasem znów pod sam koniec staje.

Czy w logach systemowych są jakieś wpisy?

Sprawdzę czy się da odczytać, nie wiem, czy nie ma tego poblokowanego dla innych, niż "Administrator".

Zobacz w Menadżerze Urządzeń, czy nie ma "tysięcy" zarejestrowanych, a nieobecnych wpisów.
Wrzuć do batcha:

Bez ukrytych jest czysto. Ukryte zobaczę.

set devmgr_show_nonpresent_devices=1
start devmgmt.msc

zawołaj go i każ pokazać ukryte urządzenia.
Wykasuj ukryte i niepotrzebne.

Gdyby się dało... user może tylko czytać M.U.
W napędach (a dokładniej wpisach "podstawowy" i "pomocniczy"), odptaszone było "włącz DMA", próbowałem włączyć, ale nie przyjęło, bez alarmu. Alarmował tylko przy odpalaniu M.U., że user tylko czyta, nie zmienia. Nie wiem, czy da się to potraktować np. Kon-Bootem (wypróbuję), czy czegoś nie popsuję takim włamem, czy w ogóle da się włamać? W7-64, czy przyjmie...? (nie chcę zniszczyć hasła admina, nie znam go, w tym rzecz, najlepiej, jakby udało się je poznać i dalej już logować się normalnie, bez włamów)

PS.
Oczywiście wiem, że SD może być w trzech rozmiarach i trzech wersjach szybkościowych.

Karta 32GB klasy 4. W aparacie chodzi pięknie. Rozmiar Micro. Wcześniej też było dobrze, zrzucałem media na dysk, dopiero w tem poniedziałek zaczęło zgrzytać. Sieć nie powoduje tych problemów, odpaliłem z wyciągniętą wtyczką i też się działo, czyli coś lokalnie i nie związane z samym penem. Mógłbym coś więcej powiedzieć, gdybym mógł choć chwilowo wyłączyć antywirusa, jego po części podejrzewam, ale nie mam jak się dostać do nastawów. Zobaczę, czy coś jeszcze dam radę ustalić, może i problem się rozwiąże? Oby.

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.