Re: [WINNT] Małe update - Re: Windows 7 chce się wysrać? (Pendrive - nie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Małe update - Re: Windows 7 chce się wysrać? (Pendrive - nie jest zły)
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Tue, 17 Dec 2013 08:02:21 +0100

Użytkownik "BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości news:52af7300$0$2378$65785112@news.neostrada.pl...
Ale czemu nie chcesz zmienić tego hasła, przecież usługi się nie
zatrzymają przez to, nie utracisz danych - chyba, że dysk szyfrowany.
Bez hasła naprawdę niewiele zdziałasz.

Jak chcesz zobaczyć co się stanie, gdy zmienisz hasło admina, to zrób kopię całkowitą dysku i grzeb.

Marzenie... ale w tym miejscu całkowicie nierealne... Mam odpowiednio pojemny dysk, ale odpada rozbiórka maszyny i jakiekolwiek wewnątrz grzebanie. Chyba nawet wspominałem, że gdyby to moja maszyna była, czy po znajomości, to już dawno bym pokazał pazury. A tu jest jak żółtko, dotknąć ostrożnie można, ale fałszywy ruch i żółtko szlag trafia. Takie przerysowanie - wszystko, co jest do zrobienia, nie może spowodować rozerwania tej cieniutkiej, arcydelikatnej błonki, trzymającej w kupie zawartość.

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.