Re: [WINNT] Windows 8, dwa układy klawiatury

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 8, dwa układy klawiatury
From: WAM <nospam@nowam.nopl.pl>
Date: Wed, 27 Nov 2013 14:59:43 +0100
On Tue, 26 Nov 2013 09:02:38 +0100, Przemysław Ryk
<przemyslaw.ryk@gmail.com> wrote:

>Dobrze, że się problem udało rozwiązać. Ale nie powiem, że sam bym też nie
>chciał poznać przyczyn jego powstawania. :)
Może po prostu ten typ tak ma. Ten typ = W7 ze stajni HP.
Tam w HKEY_USERS\.DEFAULT\Keyboard Layout\Preload są wpakowane aż 3
wartości. Usuwam drugą i trzecią i znika mi z ekranu startowego wybór
języka i klawiatury. Zapomniałem sprawdzić czy to samo się dzieje
zanim się do domeny podłącze, ale będę miał okazję jutro, to sprawdzę,
jeśli nie zapomnę.

WAM