Re: [WINNT] Windows 8, dwa układy klawiatury

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 8, dwa układy klawiatury
From: WAM <nospam@nowam.nopl.pl>
Date: Sun, 24 Nov 2013 10:43:12 +0100
On Sun, 24 Nov 2013 08:22:35 +0100, Przemysław Ryk
<przemyslaw.ryk@gmail.com> wrote:

>Prawdę mówiąc z takim zachowaniem w Windows 7 jeszcze się nie spotkałem.
>Jeżeli wiadomo było, że na danym stanowisku potrzebny jest tylko układ
>programisty, to usuwałem po instalacji opcję języka angielskiego i
>angielskiego układu klawiatury, kolejną usuwaną opcją był układ polski
>(214). I nic poza tym.
Również to robiłem i to nic nie daje. Admin (jedyny użytkownik) zaraz
po instalacji systemu usuwa języki, potem podłącza kompa do domeny i
zarówno na ekranie logowania można przełączać języki (i się sam czasem
przełącza układ klawiatury) jak i... każdy użytkownik domeny który się
zaloguje widzi języki tak jakby ich admin nie usunął. Problem nie jest
jednostkowy - jest na kilkunastu stanowiskach z Win7. Na XP i W8 w tej
samej domenie nie ma problemu.

WAM