Re: [WINNT] Windows 8, dwa układy klawiatury

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 8, dwa układy klawiatury
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 25 Nov 2013 10:22:37 +0100
Dnia Sun, 24 Nov 2013 19:12:45 +0100, WAM napisał(a):

> Na XP nic mi nie dokłada i szczerze mówiąc nie wiem gdzie tego szukać
> w kontrolerze. W GPO nic w kierunku ustawień klawiatury/języka nie
> robiłem.

Skądś się brać musi. :) Na stanowiskach, które mam, a które nie są podpięte
do domeny, takie cuda mi się nie trafiają. Stąd moje podejrzenie, że może
właśnie od kontrolera takowej idzie polecenie doinstalowania klawiatury.
Aczkolwiek nie będę się przy tej teorii upierać - po prostu nic innego nie
przychodzi mi do głowy. :(

[ Los uśmiecha się do ludzi. A potem ich zdradza.                          ]
[                                     (Mogaba, Glen Cook "Żołnierze Żyją") ]