[WINNT] BIOS nie wykrywa pendriva FAT 32

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] BIOS nie wykrywa pendriva FAT 32
From: "kmark" <markotar@o2.pl>
Date: Wed, 27 Nov 2013 15:12:48 +0100
Witam,
Mam pendriva Kingston 4 GB sformatowanego fabrycznie w systemie FAT 32.
Tego pena, BIOS mojej p³yty g³ównej (GA-M55S-S3, kupiona w 2007r) nie
wykrywa.
(BIOS zaktualizowa³em do najnowszego - F13B, z 2009r).
Ale gdy sformatujê go do FAT 16, BIOS go widzi jako jeden z dysków HDD.
Natomiast drugi pen, Kingston 1 GB jest widziany przez BIOS zarówno po
sformatowaniu go do FAT 32 , jak i FAT 16.

Czy  mo¿na uznaæ ¿e moja p³yta g³ówna nie potrafi wykryæ pamiêci USB
przekraczaj±cej jak±¶ pojemno¶æ (1, mo¿e 2 GB), która jest sformatowana w
systemie plików FAT 32 ?
Czy te¿ mo¿e byæ inna przyczyna tej "niemo¿no¶ci", i mo¿liwe bêdzie
bootowanie z tego pena, przy tym (FAT 32 ) systemie plików ?

Pozdrawiam
mk