Re: [WINNT] Windows 8, dwa układy klawiatury

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 8, dwa układy klawiatury
From: WAM <nospam@nowam.nopl.pl>
Date: Fri, 29 Nov 2013 08:34:01 +0100
On Thu, 28 Nov 2013 18:23:54 +0100, Przemysław Ryk
<przemyslaw.ryk@gmail.com> wrote:

>Hmm. To w takim razie pytanie kolejne - ten Windows 7 w jakiej wersji
>językowej jest?
Te problemy są na Win7 od HP, zarówno w systemach preinstalowanych tak
jak wychodzą z fabryki jak i odtwarzanych z płyt recovery HP. Wersje
językową się wybiera na starcie (jest chyba kilkanaście języków
widocznych w tym jakieś starochińskie), nie pamiętam czy tak samo jest
i w płytach i w preinstalowanym czy są jakieś różnice.

Recovery testowałem na sprzęcie kupionym ok 3 lata temu z podwójnym
systemem XP/7. Recovery to w tym przypadku są 3 płyty dla Win7 -
"startowa", "zasadniczy win7", i "language pack".

Preinstalke testowałem na świeżym zakupie z systemami 7/8 (z
preinstalowaną 7).

WAM