Re: [WINNT] Windows 8, dwa układy klawiatury

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 8, dwa układy klawiatury
From: WAM <nospam@nowam.nopl.pl>
Date: Sat, 23 Nov 2013 22:56:55 +0100
On Mon, 4 Nov 2013 02:23:44 +0100, Przemysław Ryk
<przemyslaw.ryk@gmail.com> wrote:

>Zauważyłem jednak jedną rzecz. W Windows 7 system zapamiętywał układ
>klawiatury per aplikacja (po jej uruchomieniu i przełączeniu się na inny,
>niż domyślny).
A jak Windows 7 skutecznie i na zawsze zmusić do usunięcia klawiatury
214? Usuwam z pozycji administratora ale na ekranie logowania wciąż
ten układ jest dostępny i czasem hasło mi nie wchodzi - okazuje się
wówczas że na ekranie logowania się przełączyło z programisty na 214.
Przełączam na programisty, hasło zaskakuje a po paru restartach znów
na ekranie logowania jest 214.

WAM