Re: [WINNT] Windows 8, dwa układy klawiatury

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 8, dwa układy klawiatury
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 24 Nov 2013 08:22:35 +0100
Dnia Sat, 23 Nov 2013 22:56:55 +0100, WAM napisał(a):

> A jak Windows 7 skutecznie i na zawsze zmusić do usunięcia klawiatury
> 214? Usuwam z pozycji administratora ale na ekranie logowania wciąż
> ten układ jest dostępny i czasem hasło mi nie wchodzi - okazuje się
> wówczas że na ekranie logowania się przełączyło z programisty na 214.
> Przełączam na programisty, hasło zaskakuje a po paru restartach znów
> na ekranie logowania jest 214.

Prawdę mówiąc z takim zachowaniem w Windows 7 jeszcze się nie spotkałem.
Jeżeli wiadomo było, że na danym stanowisku potrzebny jest tylko układ
programisty, to usuwałem po instalacji opcję języka angielskiego i
angielskiego układu klawiatury, kolejną usuwaną opcją był układ polski
(214). I nic poza tym.

[ Godziny uciekają w okamgnieniu, gdy chcesz je zatrzymać.                 ]
[                                        (Konował, Glen Cook "Biała Róża") ]