Re: [WINNT] Windows 8, dwa układy klawiatury

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 8, dwa układy klawiatury
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 28 Nov 2013 18:23:54 +0100
Dnia Thu, 28 Nov 2013 17:23:19 +0100, WAM napisał(a):

> Potwierdzam że problem występuje przed dodaniem do domeny. Po
> usunięciu zbędnych klawiatur (214 i amerykańskiej) dla jedynego
> (założonego w czasie instalacji systemu) użytkownika w/w wpis w
> rejestrze pozostaje. Również na ekranie logowania jest wybór
> klawiatury mimo że jedyny użytkownik nie ma klawiatur dostępnych bo je
> usunął. Więc chyba jednak ten typ tak ma.

Hmm. To w takim razie pytanie kolejne - ten Windows 7 w jakiej wersji
językowej jest?

Odezwij się proszę - tu, albo via priv - jakoś w niedzielę. Chwila czasu
wtedy raczej powinna się u mnie znaleźć, to postawię Windows 7 na wirtualnej
maszynie i sprawdzę, co się wyprawia. :D

[ Przekonania są bardziej niebezpiecznymi wrogami prawdy niż kłamstwa.     ]
[                                             (Friedrich Wilhelm Nietsche) ]