Re: [WINNT] W8.1 - upgrade gamingowego PC w ramach testu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W8.1 - upgrade gamingowego PC w ramach testu
From: "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>
Date: Mon, 21 Oct 2013 10:16:09 +0200
No dobrze, nie bylo tak dramatycznie, maszyna testowa przezyla.

Upgrade z Win 8.0 Pro + Media Center do 8.1 Pro(?) ;) + Media Center - zakonczona wyglada na to, ze sukcesem. Ale tam na tym PC poza Windowsem, Antyvirem i Steamem to nie mialem wlasciwie nic.

1) ze sklepu mozna sciagnac ot tak - bez zakladania konta w sklepie

2) sciaganie trwa dosc dlugo - zostawilem wiec na noc, nie bede czekal godziny az sie sciagnie

3) instalacja to kilka resetow

4) da sie nie uzyc konta online do logowania ale wkurza nachalnosc MS i niemal "wymuszanie" na userach zakladanie takich kont....

....no to teraz zaloguj sie.... nie masz? no to moze jednak zaloz... ANULUJ ANULUJANULUJ DALEJ no i poszlo ;)

5) Comodo IS przezyl, choc dopiero po 3 restarcie sie wlaczyl, zaktualizowal i dziala

6) Classic Menu Start przestalo uruchamiac desktop po zalogowaniu, WTF? Zwiazane pewnie ze zmiana, ze gdziesz w Win 8.1 mozna ustawic, zeby samo sie startowalo do desktopu a nie do kafli

7) Windowsowy nowy przycisk "start" - BUAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHA

8) System nie dziala ani szybciej ani wolniej - w zakresie zauwazalnym przez uzytkownika 4 letniego kompa z systemowym SSD ;)

9) Mam wrazenie, ze mi wydupczlo SkyDrive. Wydaje mi sie, ze mialem na pulpicie folder, a nie mam, hyh?

Ale to moze byc mea culpa i wcale go nie mialem.

10) Reszta wyjdzie w praniu, jak bede chcial zagrac :]

pewnie bede musial sciagnac nowe stery do grafiki

updejtowac Origin i inne takie tam co nie moga zyc bez online jak gracz chce offline odpalic gierke...