Re: [WINNT] W8.1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W8.1
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Sun, 20 Oct 2013 12:58:16 +0000 (UTC)
Mr. Misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote:

> Nie wiem. A jaka dajesz gwarancje, ze nie grzebią? :>

Tylko ignorant może uważać że gdyby istniała taka funkcja w systemie
byłaby ona uzależniona od logowania na koncie Microsoft. Jeśli nie
chcesz być "śledzony" przez MS nie powinieneś używać jego produktów.

> To ma byc ta "prostsza droga"? ;)

To jest droga dla paranoików. Zresztą okazuje się że paranoicy mogą użyć
istniejących kont lokalnych tylko muszą umieć czytać ze zrozumieniem[1].
Ale to typowe że tej umiejętności u nich zwykle brakuje. :-)

1. http://superuser.com/a/662047

--
Piotr Borkowski