Re: [WINNT] W8.1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W8.1
From: Michal <quiarmainuf@dunflimblag.mailexpire.com>
Date: Sun, 20 Oct 2013 06:15:08 +0200
W dniu 2013-10-19 21:38, marfi pisze:

>  Grzebanie w pececie to nie do końca jasne kto tam grzebie (bo temat
> bardzo śmierdzi) ale to co udostępniasz na koncie online  to raczej już
> wiadomo.

Takie czasy w hameryce. Na PS3 Sony też grzebie dowolnie po całej
zawartości dysku lokalnego czy chcesz czy nie - wystarczy
skonfigurowanie połączenia sieciowego.

>  Zresztą postęp w inwigilacji jest widoczny bo nawet za czasów komuny
> nie pobierali odcisków palców do paszportu.

Dlatego po tym jak w 2011 skończył m się ważny paszport nie wyrabiałem
nowego, bo za cholerę to mi się nie podoba, a po eurokołchozie da się
jeździć na "wkładkę paszportową" AKA dowód osobisty. Na telefonie z
Windows Mobile i sprzętowym czytnikiem linii papilarnych też z tego
nigdy nie korzystałem - nie wiadomo gdzie to jest wysyłane.

--
/MB