Re: [WINNT] W8.1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W8.1
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Sun, 20 Oct 2013 16:58:16 +0000 (UTC)
marfi <marfi?@bb.onet.pl> wrote:
> Użytkownik "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl> napisał w
> wiadomości l40r02.7l8.1@pb2004.pl">news:l40r02.7l8.1@pb2004.pl...

>  Ma jeden minus - trzeba chcieć utworzyć konto w MS - ja nie mam tam konta
> i nie zamierzałem go tworzyć.

Na pewno? Na podlinkowanej przeze mnie stronie jest napisane że
zignorowanie formularza i kliknięcie zaznaczonego linku pozwala na
użycie istniejącego konta lokalnego.

> Pozostał mi bootloader z W8.1 który wydaję sią działać "cudacznie",
> mianowicie ładuje W8 i pyta jaki system wybrać. Gdy wybierze się W8
> natychmiast pojawia się okno powitalne, po wybraniu innego systemu
> komputer się restartuje i uruchamia wybrany system - tak to ma
> działać?

Przecież tak to działało już w W8. Można to zmienić poprzez ustawienie
odpowiednio bootmenupolicy[1].

1.
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/hardware/ff542202(v=vs.85).aspx
--