Re: [WINNT] W8.1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W8.1
From: "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>
Date: Mon, 21 Oct 2013 02:03:40 +0200
Użytkownik Piotr B. [pb2004] napisał:
Mr. Misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik Piotr B. [pb2004] napisał:
marfi <marfi?@bb.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl> napisał w
wiadomości l40r02.7l8.1@pb2004.pl">news:l40r02.7l8.1@pb2004.pl...

To jest droga dla paranoików. Zresztą okazuje się że paranoicy mogą użyć
istniejących kont lokalnych tylko muszą umieć czytać ze zrozumieniem[1].
Ale to typowe że tej umiejętności u nich zwykle brakuje. :-)

1. http://superuser.com/a/662047

   Ma jeden minus - trzeba chcieć utworzyć konto w MS - ja nie mam tam konta
i nie zamierzałem go tworzyć.

Na pewno? Na podlinkowanej przeze mnie stronie jest napisane że
zignorowanie formularza i kliknięcie zaznaczonego linku pozwala na
użycie istniejącego konta lokalnego.

Ale co to ma wspolnego z tym, ze Win 8.1 mozna pobrac jedynie ze sklepu,
a zeby pobrac trza tam zalozyc konto?

Facepalm stopą. RTFM[1]. Sklep do upgrade nie wymaga żadnego konta
Microsoft. Po prostu kliknij jego kafelek i powinna być widoczna opcja
upgrade jeśli masz aktualny system i aplikacje. Po restartach na ekranie
zachęcającym do utworzenia konta Microsoft jeśli tego nie chcesz cytuję:

"Jeśli jednak na pewno chcesz korzystać z konta lokalnego, wybierz
pozycję Utwórz nowe konto i na stronie nowego konta wybierz pozycję
Kontynuuj korzystanie z istniejącego konta."

Moze masz racje ;) Poswiece PC gamingowy, gdzie tylko jest windows i Steam, i zasysam to 8.1 na testy, widze, ze sie w chiuiuiuj bedzie sciaggac. Znaczy, jak sciagne i bede chcial kolejne PC-ty upgrejdnac, to sciagne jeszcze raz i jeszcze raz i jeszcze raz ah jaka wygoda taki onlajnowy instalator, cud malina. Takie ISO to dla lamerow epoki dinozaurow. Liczy sie wygoda dystrybutora, nie uzytkownika.

OK, ni enarzekam wiecej. Sciagne 8.1 zainstaluje, jak PC (z antywirem i grami) ruszy bez bolu to odszczekam, ze biadolilem. Jak sie cos zjebie "bo tak" to nie odszczekam, i dalej psy bede wieszal na farfoclach z mikrego miekiego sofciaka.

Mam wrazenie, ze rozmawiasz do mnie o czyms innym niz ja do Ciebie ;)

Po prostu niestety typowo hejterzysz z ignorancji.

1. http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows-8/update-from-windows-8-tutorial

Fajne. Jak nie masz aktualizacji to znaczy ze nie masz aktualizacji ;)