Re: [WINNT] W8.1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W8.1
From: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>
Date: Sun, 20 Oct 2013 15:50:24 +0200
Użytkownik "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl> napisał w wiadomości l40r02.7l8.1@pb2004.pl">news:l40r02.7l8.1@pb2004.pl...

To jest droga dla paranoików. Zresztą okazuje się że paranoicy mogą użyć
istniejących kont lokalnych tylko muszą umieć czytać ze zrozumieniem[1].
Ale to typowe że tej umiejętności u nich zwykle brakuje. :-)

1. http://superuser.com/a/662047

Ma jeden minus - trzeba chcieć utworzyć konto w MS - ja nie mam tam konta i nie zamierzałem go tworzyć.

BTW: Rozwiązałem wszelkie problemy z W8.1 wracając do W8.

Pozostał mi bootloader z W8.1 który wydaję sią działać "cudacznie", mianowicie ładuje W8 i pyta jaki system wybrać. Gdy wybierze się W8 natychmiast pojawia się okno powitalne, po wybraniu innego systemu komputer się restartuje i uruchamia wybrany system - tak to ma działać?

--
marfi