Re: [WINNT] W8.1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W8.1
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Sun, 20 Oct 2013 19:58:16 +0000 (UTC)
Mr. Misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote:

> Ale co to ma wspolnego z tym, ze Win 8.1 mozna pobrac jedynie ze sklepu,
> a zeby pobrac trza tam zalozyc konto?

Facepalm stopą. RTFM[1]. Sklep do upgrade nie wymaga żadnego konta
Microsoft. Po prostu kliknij jego kafelek i powinna być widoczna opcja
upgrade jeśli masz aktualny system i aplikacje. Po restartach na ekranie
zachęcającym do utworzenia konta Microsoft jeśli tego nie chcesz cytuję:

"Jeśli jednak na pewno chcesz korzystać z konta lokalnego, wybierz
pozycję Utwórz nowe konto i na stronie nowego konta wybierz pozycję
Kontynuuj korzystanie z istniejącego konta."

> Mam wrazenie, ze rozmawiasz do mnie o czyms innym niz ja do Ciebie ;)

Po prostu niestety typowo hejterzysz z ignorancji.

1. http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows-8/update-from-windows-8-tutorial
--
Piotr Borkowski