Re: [WINNT] W8.1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W8.1
From: "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>
Date: Sat, 19 Oct 2013 18:38:32 +0200
Użytkownik marfi napisał:
Użytkownik "miab" <miwa14@wp.pl> napisał w wiadomości
news:l3quvd$qe8$1@mx1.internetia.pl...
W dniu 2013-10-17 21:23, marfi pisze:
Ostrożnie z tą siekierą :)
  Przed instalacją koniecznie należy posiadać kopię zapasową używanego
W8 - po instalacji 8.1 kilka programów utraciło ustawienia,  przestało
działać lub "zniknęło" - dochodzenie w toku, jeżeli zakończy się
niepowodzeniem czeka mnie powrót do W8.

Antyvirusy przeważnie sprawiają problem przy instalacji (szczególnie
przestarzałe). Mi wyłączyło jeszcze serwery db.

Nie wiem co MS poprawił ale wiem co mi zepsuł:

- wymaga logowania "on line" - konto lokalne trzeba powtórnie utworzyć

Znaczy ze co, ze jak mialem konta lokalne to gowno podmieni/wymusi mi logowanie przez LiveID czy jak oni to teraz nazywaja?

Czy w tym M$ wszyscy uwazaja, ze komputer to komorka?