Re: [WINNT] W8.1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W8.1
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Sat, 19 Oct 2013 16:14:18 +0000 (UTC)
Michal <quiarmainuf@dunflimblag.mailexpire.com> wrote:

> Ktoś już ma przetestowany na własnej skórze bezproblemowy pakiet
> Internet Security z darmową licencją do domu? Przed instalacją Win 8.1
> zrobiłem rozeznanie w/s dotychczas używanego Comodo IS i nie
> instalowałem z powodu znanych problemów - czasowo jestem na
> zabezpieczeniach systemowych i trochę dziwnie się z tym czuję.

Nie ma takiego. Bez różnicy płatny czy darmowy taki pakiet musi po
prostu czasami sprawiać problemy. Jest to oprogramowanie poważnie
ingerujące i zakłócające działanie systemu poprzez swoje sterowniki.
Niemożliwym jest aby było bezbłędne zawsze i wszędzie.

> [...]
> PS3, SmartTV i sieciowego BluRaya stacjonarnego) ale go nie aktywowałem
> wtedy i może to był błąd. Win8 trzymałem w folii czekając aż
> oprogramowanie dojrzeje. Ponieważ nie ma ISO Win 8.1 z konieczności
> wczoraj instalacja Win8 z płyty od zera (automatycznie się aktywował),
> po czym wklepałem klucz produktu dla MC z maila od Microsoftu. System
> chwilę podumał, zakomunikował podłączony do internetu, że "klucz ważny i
> aktywny", pobrał sobie aktualizacje i po reboocie i kolejnej
> aktualizacji objawił się jako Windows 8 PRO with Media Center, tyle że

Przecież Microsoft podał datę graniczną na aktywację. Czego się
spodziewałeś?

> Przypomniałem sobie że MS coś tam pisał o
> konieczności aktywacji do 31.01.2013, więc OK - reboot z płyty Win8 z
> zamiarem rollupu do stanu pierwotnego i tu kolejna niespodzianka. Po
> aktualizacji do Win8 Media Center instalator nie przyjmował pudełkowej
> płyty Win8 do odtworzenia plików systemowych do stanu pierwotnego
> domagając się "właściwej płyty" i zostawiając jako jedyną opcję
> "anuluj". No rzesz k*##a - czy tam w MS nikt tego nie testuje?

> Zresztą pomysł na klucze o ograniczonym czasie przydatności do
> spożycia też jest chory - jakby na Steamie coś takiego miało miejsce z
> [...]

Są na Steam takie klucze. Są np. dodawane do nowych komputerów, kart
graficznych itp. Także mają datę do kiedy trzeba aktywować.

--
Piotr Borkowski