Re: [WINNT] W8.1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W8.1
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Mon, 21 Oct 2013 12:41:15 +0200

Użytkownik "robot" <robot@vnruvenreege.pl> napisał w wiadomości news:l42ihg$f5e$1@node2.news.atman.pl...

A ja już od kilkunastu lat bez antywirusa. Po co robić sobie dodatkowe problemy...

Jak uważasz, twwój wybór. Miej na uwadze, że zarażone obrazki potrafią się znajdować na "prawomyślnych" stronach, zaliczone osobiście, AV udupił. Może być zatruty DNS... (rzadkość, ale np. przed kontaktem z bankiem wolę się upewnić). Lebiej mieć jakieś zabezpieczenie, choć wiadomo, że najważniejszym (ale nie jedynym) jest własna ostrożność.

Niektórzy poprawek nie zakładają (nie piję do wątku, to przypadek, że taka sprawa się akurat pojawiła), bo "od kilku lat bez poprawek i działa". Jego wybór, ja wolę jednak mieć mocniejsze drzwi ze wzmocnionymi zawiasami i zamkami, niż liczyć na to, że złodziej w moje progi nie zajdzie, bo go nie prowokuję. Oczywiście też uważam, to podstawa - papier, nożyce, kamień.

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.