Re: [WINNT] W8.1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W8.1
From: Michal <quiarmainuf@dunflimblag.mailexpire.com>
Date: Sun, 20 Oct 2013 06:10:12 +0200
W dniu 2013-10-19 18:14, Piotr B. [pb2004] pisze:

> Nie ma takiego. Bez różnicy płatny czy darmowy taki pakiet musi po
> prostu czasami sprawiać problemy. Jest to oprogramowanie poważnie
> ingerujące i zakłócające działanie systemu poprzez swoje sterowniki.
> Niemożliwym jest aby było bezbłędne zawsze i wszędzie.

Bardziej chodziło mi o przetestowany na własnej skórze w tym znaczeniu,
że z miejsca nie rozwali systemu. Wstępne rozpoznanie sprawy z Comodo IS
wskazywało na to że sprawia na dziś pod 8.1 duże problemy i po
aktualizacji nawet nie da da się odinstalować.
Na razie zainstalowany Avast Free 9.0 i nie sprawia większych problemów,
choć mogłoby to być szybsze - czasem potraf przyblokować działanie
nowego programu.

> Przecież Microsoft podał datę graniczną na aktywację. Czego się
> spodziewałeś?

Owszem, ale już sama idea ograniczenia czasowego aktywacji takiego
pakietu jest IMHO niezdrowa, a to że najpierw OS stwierdza że klucz jest
OK i aktywny, by potem nie przejść aktywacji i wymusić ponowną
instalację OSa na kluczu pudełkowym to już chore.

> Są na Steam takie klucze. Są np. dodawane do nowych komputerów, kart
> graficznych itp. Także mają datę do kiedy trzeba aktywować.

Przez 8 lat nie spotkałem się nigdy z takim kluczem, a na Steamie mam
~500 gier. Jedyne co miało okres ważności to kupony rabatowe.

--
/MB