Re: [WINNT] Win XP Home zwolniił start - dlaczego?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win XP Home zwolniił start - dlaczego?
From: "Dariusz" <Darek@Darek.com.pl>
Date: Fri, 6 Sep 2013 22:32:21 +0200
Wykres opisany jako 'Użycie pliku stron'. Jeśli wartość jaką pokazuje
jest większa niż około 60% pamięci fizycznej system zaczyna coraz
intensywniej korzystać z pliku stron.
Tak obserwuję ten wykres i rzeczywiście wydaje się,
że 1 GB to mało. Nie rozumiem jednak dlaczego przez
długi okres czasu komputer był zdecydowanie szybszy
i nie było to tylko zaraz po instalacji systemu.
To co mam na komputerze i programy których używam
właściwie istotnie się nie zmieniają, nie wiem więc skąd
to spowolnienie.

Darek