Re: [WINNT] Zgadywanka haseł dla dzieci, jaki program?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Zgadywanka haseł dla dzieci, jaki program?
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Fri, 06 Sep 2013 22:58:59 +0200
Cześć,

muszę zrobić taką zgadywankę na komputerze, że będzie wyświetlone zdanie do
zgadnięcia jak w Kole Fortuny

i jak nacisnę literkę to się zrobi albo

albo literka napisze obok, że była, ale nie ma jej w haśle. A jak naciskam
coś specjalnego, to pojawia się właściwe hasło.... Znacie jakiś taki
program, co by to można zorganizować?

Wydaje mi się, że sprawa jest prosta. Zalana klawiatura. Wystarczy śrubokręt i chusteczki higieniczne. Reszta to tylko zdolności manualne. Sam pijam kawę/piwo przy kompie - to wiem :) Mogę się mylić :)

--
Artur
0 weeks 0 days 7 hours 49 minutes 20 seconds and 866 milliseconds.