Re: [WINNT] Stabilność Windows 8

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Stabilność Windows 8
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 27 Aug 2013 23:51:18 +0200
Dnia Mon, 26 Aug 2013 21:33:35 +0200, GAD Zombie napisał(a):

> Wiem, że najprościej wątpić i wyśmiać, ale nie jestem użytkownikiem typu
> "ok ok ok enter" i czytam zwykle komunikaty. Był komunikat, że
> zabezpieczenie wymaga instalacji, następnie kazał się zrestartować i też
> o to spytał. Potem nie wstał.
> Wolę nie próbować drugi raz, bo szkoda mi nerwów.

Tej - moment - ja nie twierdzę, żeś kalibru Animki i klikałeś bezmyślnie. Po
prostu wydawało mi się, że Windows kwiknie, że ma instalować niepodpisany
cyfrowo sterownik czy sterownik w wersji niezgodnej z danym systemem.

> [...]
> Jeśli przy każdej instalacji, czy nawet uruchomieniu wielu programów
> widzę jakieś ostrzeżenia, że to może nie działać, a tu czy na pewno chcę
> zezwolić, a tam czy jestem w ogóle pewien co chcę zrobić, to po dłuższym
> czasie każdy się przyzwyczaja do tych komunikatów. Potem łatwo coś
> przeoczyć.
>
> Co gorsza, zwykle wyłączam wszystkie kontrole użytkownika, bo mnie
> denerwują te komunikaty. Tym razem zostawiłem to włączone i
> stwierdziłem, że sprawdzę jak się z tym będzie żyło dłużej. Niech
> ostrzega, że jest coś niebezpieczne, jeśli takie jest. No i proszę.

Szczerze mówiąc - UAC w konfigurowanych przez siebie Windows 7 ustawiam
oczko niżej, niż standardowy poziom ustawień i na zalew komunikatami nie mam
co narzekać.

Co samej wykładki systemu. Instalacja sterownika to jedno. To co uruchomiony
sterownik działający w trybie kernela wyprawia i co system na to - to już
kolejna kwestia. :(

[ Fotografia żony w portfelu przypomina, że zamiast niej mogłoby być       ]
[ w tym miejscu znacznie więcej pieniędzy.                (JoeMonster.org) ]